Digitalizarea și creșterea productivității clienților vor asigura dezvoltarea Cimbria

Dezvoltarea în continuare a produselor și serviciilor digitalizate pentru a extinde serviciile pentru clienți și un accent continuu pe reducerea pierderilor de materii prime ale clienților sunt câteva dintre temele cheie pentru Cimbria în anii următori. În 2022, compania - care este lider mondial în domeniul prelucrării, manipulării și depozitării industriale a semințelor și cerealelor - își sărbătorește cea de-a 75-a aniversare și își propune să rămână expertul alături de clienții săi pentru multe decenii de acum încolo.

În ultimii 75 de ani, populația mondială a crescut de la aproximativ 2,5 miliarde de oameni la aproape 8 miliarde de oameni în prezent; acest lucru necesită o modalitate mai eficientă de a produce alimente care să fie nu numai sănătoase, ci și sigure și durabile, protejând în același timp recolta prețioasă. Prelucrarea, manipularea și depozitarea sigură și eficientă a culturilor au fost în centrul atenției Cimbria în ultimii 75 de ani – și, dacă ne întoarcem rapid în prezent, acest angajament nu s-a schimbat.

Încă de la înființarea sa în 1947, compania a crescut constant, concentrându-se puternic pe activitatea sa de bază și pe înțelegerea pieței și a nevoilor clienților. Cimbria își sărbătorește cea de-a 75-a aniversare în 2022, cu perspectiva de a face din anul aniversar un an de vânzări record, printr-o strategie de vânzări și mai bine orientată, care a dus deja la un portofoliu solid de comenzi pentru anul în curs.

Suntem norocoși că ne confruntăm cu o cerere mare de transformare digitală în întreaga noastră activitate. Clienții caută soluții care pot minimiza pierderile de materii prime, maximizând în același timp perioada de funcționare a producției. Datorită unei combinații de inovație și inteligență artificială, îi putem ajuta pe clienții noștri să colecteze și să măsoare informațiile de la echipamente pentru a sprijini utilizarea lor cât mai eficientă, a declarat Gary Rollinson, vicepreședinte, AGCO Grain & Seed EME.

În 2016, Cimbria a devenit parte a Corporației AGCO și are acum operațiuni – inclusiv unități de producție – în Danemarca, Italia, Republica Cehă și Austria, precum și dealeri pe toate continentele. Acest lucru nu numai că oferă o acoperire globală; Cimbria se angajează, de asemenea, să fie un jucător activ în comunitățile locale și să creeze locuri de muncă locale.

Angajații Cimbria sunt foarte loiali. Avem multe cazuri de membri ai echipei care și-au început cariera la noi ca funcționari sau tehnicieni și care au continuat să crească și să își dezvolte abilitățile personale și profesionale în cadrul companiei. De fapt, angajații Cimbria au unele dintre cele mai îndelungate perioade de angajare din cei 23.000 de angajați ai AGCO. Această bază solidă de experiență și expertiză îndelungată, combinată cu candidații tineri, care aduc noi perspective și cunoștințe, menține Cimbria relevantă pentru clienți, a spus Stefan Caspari, Senior Vice President & General Manager, AGCO Grain & Protein.

Combinația dintre atenția acordată clienților și înțelegerea cu adevărat a nevoilor acestora se reflectă în numeroasele relații pe termen lung cu clienții, ceea ce face posibil ca Cimbria să le sprijine călătoria către un viitor mai durabil.

Cerințele pentru soluții mai sustenabile, integrate cu servicii complete și inteligente devin din ce în ce mai importante pentru investitori și clienți, în special pe fondul creșterii populației mondiale. Acest lucru necesită, de asemenea, o procesare și o manipulare mai eficientă, precum și o depozitare sigură a culturilor – cerințe pentru care echipamentele de la Cimbria se potrivesc perfect. Atunci când ne putem ajuta clienții să își rezolve provocările prin – de exemplu – îmbunătățirea eficienței energetice, contribuim la o utilizare optimizată a resurselor, a precizat Stephan Buskies, vicepreședinte și director general, AGCO Grain & Protein, EAME & Grain, APAC.