Cimbria se află în centrul unei investiții IT de mai multe milioane de euro

Furnizorul internațional de soluții la cheie și producătorul de soluții personalizate pentru procesarea agricolă și industrială, Cimbria, anunță cu mândrie că se va afla în fruntea unui proiect IT internațional de anvergură pentru creșterea eficienței și reducerea complexității. Proiectul va implementa un sistem ERP de ultimă generație bazat pe SAP în întreaga organizație pentru a optimiza operațiunile de afaceri și va crea aproximativ 10 noi locuri de muncă.

„Suntem foarte încântați să anunțăm lansarea acestui important proiect IT. Proiectul va moderniza modul în care lucrăm cu un singur sistem ERP în întreaga noastră activitate. Acesta va ajuta echipele noastre să lucreze mai inteligent, astfel încât să poată face munca clienților noștri mai ușoară”, explică vicepreședintele AGCO Grain & Seed, EAME, Gary Rollinson.

Cimbria face parte din AGCO, lider mondial în proiectarea, fabricarea și distribuția de mașini agricole și tehnologie agricolă de precizie. AGCO oferă valoare pentru clienții săi prin intermediul unor mărci de top precum Challenger®, Fendt®, Massey Ferguson® și Valtra®. În 2020, AGCO avea 20.000 de angajați.

„Suntem mândri să implementăm acest sistem ERP vital pentru unitatea de afaceri Grain & Protein a AGCO în întreaga regiune EAME”, continuă Rollinson. „Considerăm această investiție ca fiind un vot de încredere semnificativ din partea proprietarilor noștri americani AGCO. Aceasta arată că Cimbria este o componentă esențială în creșterea afacerii noastre.”

Grain & Protein este o unitate de afaceri din cadrul AGCO care include mărci de top precum AP®, Cimbria®, Cumberland®, GSI® și Tecno® în portofoliul extins de afaceri al AGCO. Mărcile stimulează productivitatea pentru clienți prin soluții inteligente și fiabile pentru cereale și proteine, pentru a asigura securitatea alimentară, durabilitatea și bunăstarea animalelor.

O organizație în creștere echivalează cu creșterea oportunităților de angajare la nivel global

Cimbria a evoluat de-a lungul istoriei sale de 75 de ani, de la începuturile sale ca o mică companie de utilaje de familie până la un lider mondial de soluții la cheie și de echipamente. În prezent, compania are birouri în mai multe locații din întreaga lume. Pe măsură ce brandul continuă să crească, la fel și nevoia sa de a angaja noi angajați:

„Departamentul nostru de resurse umane este ocupat să se concentreze pe dezvoltarea talentelor și a competențelor în rândul forței de muncă, pe păstrarea angajaților actuali și pe recrutarea de potențiali noi angajați. Numai proiectul ERP asigură peste 10 noi locuri de muncă și ne extindem în mod constant capacitățile de producție, de realizare a proiectelor și de vânzare”, explică Stefan Koch, Senior HR Manager, AGCO Grain & Protein, EAME.

El adaugă că Cimbria oferă diverse oportunități de carieră internațională pentru potențialii angajați.

„Compania operațională globală AGCO oferă multe oportunități de angajare interesante în mai multe țări și divizii ale companiei. Aceste oportunități sunt rezultatul direct al pandemiei COVID-19, făcându-ne mai conștienți de faptul că o colaborare între țări este mai ușor de gestionat decât am crezut inițial că este posibil. Acum este pur și simplu o chestiune de a crea un echilibru decent între viața profesională și cea privată atât pentru angajat, cât și pentru companie, pentru a asigura o productivitate și o eficiență maxime, fie prin recrutare internă, fie externă”, continuă Koch.

Koch și echipa sa au recrutat deja șase angajați pentru proiectul IT. În curând, ei vor recruta alți specialiști pentru a asigura buna desfășurare a proiectului. Proiectul a fost lansat acum la sediul central al Cimbria din Danemarca, Thisted.

Descoperiți soluțiile noastre la cheie